ANKIETA ZADOWOLENIA PACJENTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ PRZYCHODNIĘ SPECJALISTYCZNĄ SZPITALA WOLSKIEGO

  • Szanowni Państwo,

    Celem badania jest usprawnienie obsługi pacjenta. Badanie jest w pełni anonimowe, a jego wyniki zostaną przedstawione wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.

  • 1. Biorąc pod uwagę ostatnią wizytę w Przychodni Specjalistycznej na ile jest Pan/Pani zadowolony/a
    z tej placówki pod względem:
    *

    skala ocen: 1 bardzo niezadowolony 2 niezadowolony 3 umiarkowanie zadowolony 4 zadowolony 5 bardzo zadowolony
    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    1 2 3 4 5
    Lokalizacji  
    Godzin otwarcia  
    Czasu oczekiwania na obsługę  
  • 2. W jakim stopniu jest Pan/Pani zadowolony/a z usług Przychodni Specjalistycznej biorąc pod uwagę: *

    skala ocen: 1 bardzo niezadowolony 2 niezadowolony 3 umiarkowanie zadowolony 4 zadowolony 5 bardzo zadowolony
    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    1 2 3 4 5
    Udogodnienia dla pacjenta  
    Czystość i porządek  
    Zakres obsługi  
  • 3. Jak Pan/Pani ocenia telefoniczny poziom obsługi rejestracji do Przychodni Specjalistycznej dotyczący: *

    skala ocen: 1 bardzo źle 2 źle 3 umiarkowanie dobrze 4 dobrze 5 bardzo dobrze
    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    1 2 3 4 5
    Możliwości połączenia telefonicznego  
    Wiedzy i informacji  
    Sprawności obsługi  
    Uprzejmości i kultury osobistej  
    Jasności i zrozumiałości wypowiedzi  
Ładowanie...