Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Wszystkie
-
Zapłaciłem za konto Premium/Biznes/Enterprise. Ile będę czekać na aktywację?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
W przypadku opłaty za pośrednictwem serwisu platnosci.pl czas oczekiwania na aktywację uzależniony jest od potwierdzenia płatności pomiędzy bankiem z którego dokonywana była płatność, a serwisem platnosci.pl i wynosi od kilku sekund do kilku dni. Aktywacja dokonywana jest automatycznie w momencie potwierdzenia.
Poniżej tabela przybliżonych czasów realizacji:
VISA i MasterCard realizacja w ciągu kilku minut mTransfer realizacja w ciągu kilku minut MultiTransfer realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Inteligo realizacja w ciągu kilku minut Przelew24 realizacja w ciągu kilku minut Płacę z iPKO realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Alior Sync realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Alior Bank realizacja w ciągu kilku minut Płać z Nordea realizacja w ciągu kilku minut Pekao24Przelew realizacja w ciągu kilku minut Przelew Online Crédit Agricole realizacja w ciągu kilku minut Przelew z Millennium realizacja w ciągu kilku minut Przelew z MeritumBank realizacja w ciągu kilku minut Płać z ING realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Citi Handlowy realizacja w ciągu kilku minut Podkarpacki Bank Spółdzielczybr(PBS Bank) realizacja w ciągu kilku minut Paylink Idea realizacja w ciągu kilku minut EuroBank Płatność Online realizacja w ciągu kilku minut w godz. 5.00 - 23.00 Przelew z BPH realizacja w godz. 7.00 - 21.00 w dni robocze Przelew z GetinBank realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Raiffeisen realizacja od 7.00 - 22.00 Przelew z Polbanku realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Kredyt Banku realizacja w godz. 6.00 - 22.00 w dni robocze Przelew z BGŻ realizacja w godz. 8.00 - 21.00 w dni robocze Przelew z Deutsche Banku realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Bankiem Pocztowym realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Poczta Polska/pozostałe banki realizacja po otrzymaniu środków na rachunek bankowy Płać z BOŚ realizacja w ciągu kilku minut
W przypadku płatności za pomocą faktury pro-forma, konto aktywowane jest w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na konto Ankietka.pl. -
Stworzyłem ankietę, ale nie widzę jej jak do tej pory w Bazie Ankiet. Kiedy się tam pojawi?
Kategorie: Zbieranie wyników
Aby ankieta pojawiła się w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo niskie i nie może być na etapie Tworzenie ankiety (wymagane pierwsze kliknięcie w Aktywuj na ekranie Link do ankiety). -
Wiem, że moja ankieta została już co najmniej raz wypełniona, natomiast w wynikach zbiorczych wciąż widzę liczbę wypełnień 0.
Kategorie: Zbieranie wyników
W koncie Standard wyniki zbiorcze odświeżane są co 6 godzin. Podgląd w czasie rzeczywistym dostępny jest w kontach Premium i Biznes. -
Czy jest możliwość sprawdzenia oprócz wyników zbiorczych, jak na pytania odpowiadali poszczególni ankietowani?
Kategorie: Analiza wyników
Oczywiście. W zakładce wyniki należy wejść do strony "Przeglądaj pojedyncze arkusze", która pozwala na podgląd każdego wypełnienia z osobna. -
Chciałbym dokonać bardziej zaawansowanej analizy zebranych odpowiedzi. Czy istnieje możliwość filtrowania wyników pod kątem np. tylko odpowiedzi kobiet?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes
W koncie Premium i Biznes jest możliwość filtrowania wyników według dowolnych kryteriów. Aby skorzystać z tej opcji należy w zakładce Analizuj, na stronie Wyniki kliknąć "Filtrowanie wyników" i oznaczyć odpowiedzi, które stanowić będą pożądany filtr. -
Co się stanie jeżeli przekroczę limit wypełnień na koncie standard?
Kategorie: Ogólne, Analiza wyników
Limit 30-stu wypełnień na koncie standard oznacza, że użytkownik ma wgląd do takiej liczby wypełnień. Nie oznacza to, że ankieta zostanie zakończona i nikt więcej nie będzie jej mógł wypełnić. Po przekroczeniu tego limitu ankieta nadal będzie aktywna i każdy kto będzie chciał będzie ją mógł wypełnić. Natomiast autor ankiety będzie miał wgląd tylko do pierwszych 30-stu wypełnień. Aby uzyskać dostęp do wszystkich odpowiedzi należy wykupić konto Premium. -
Dlaczego w zakładce analizuj widzę, że uzbierałem 50 odpowiedzi a ankietka.pl pokazuje mi tylko 30 wypełnień mojej ankiety? Posiadam konto Standard
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Analiza wyników
Dzieje się tak dlatego, że w koncie Standard istnieje ograniczenie, które pozwala na wgląd to pierwszych 30-tu odpowiedzi. Pozostałe 20 wypełnień jest bezpiecznie ukryte w bazie danych. Aby uzyskać dostęp do wszystkich wypełnień należy wykpić dostęp do konta Premium, na którym nie ma limitów zebranych wypełnień. -
Wpisuje dobry login i hasło, a mimo tego nie mogę się zalogować. Nie pomaga nawet skorzystanie z opcji Zapomniałem hasła, bo nowe hasło też nie działa. Co robić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić czy przeglądarka ma włączoną obsługę Cookies. Ze względów bezpieczeństwa jest to niezbędne do zalogowania się. Sytuacja może być również spowodowana brakiem aktywacji konta po zarejestrowaniu. Po wypełnieniu danych rejestracyjnych do nowego użytkownika wysyłany jest mail zawierający link aktywacyjny, który należy kliknąć w celu aktywowania konta. Jeżeli pomimo kilku prób i sprawdzeniu folderu SPAM e-mail nadal nie dochodzi, prosimy o kontakt. -
Czy jeśli założyłam konto Standard mogę przejść na wyższe konto tj. Premium lub Biznes?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes
Tak. Na wyższe konto można przejść w każdej chwili. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w ustawieniach konta. -
Mam konto Premium (Biznes) czy mogę przejść na konto Standard (Premium)?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes
Niestety nie ma możliwości przejścia na niższe konto. -
Otrzymuję informację od znajomych, że link do mojej ankiety jest nieprawidłowy i ankieta nie wyświetla się, pomimo że wcześniej działała.
Kategorie: Zbieranie wyników
Każda zmiana tytułu ankiety powoduję zmianę linku pod którym dostępna jest ankieta. W takim przypadku należy przywrócić poprzedni tytuł lub rozesłać nowy link do ankiety. -
Wyeksportowałem listę tokenów, ale w Excelu niektóre tokeny pojawiają się jako np. 7,50E+17
Kategorie: Konto Biznes, Kontakty/respondenci, Eksport
Program Excel automatycznie konwertuje niektóre ciągi znaków na format "Naukowe". Aby zachować pewnoć, że wszystkie tokeny wyświetlą się poprawnie, należy w 3 kroku kreatora zmieniającego tekst na kolumny wybrać kolumnę z tokenami oznaczyć ją jako Tekst. -
Chcielibyśmy w firmie skorzystać z serwisu Ankietka.pl, ale konieczne jest podpisanie umowy. Czy istnieje taka możliwość?
Kategorie: Konto Biznes
Umowy podpisujemy tylko w przypadku, gdy okres subskrypcji konta Biznes jest dłuższy niż 3 miesiące. Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów i otrzymania wzoru umowy. -
Jak przygotowane powinny być obrazy, aby poprawnie wyświetliły się w kwestionariuszu ankietowym?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Akceptowane formaty pliku to JPG lub PNG. Maksymalna waga to 2 MB. Nie ma maksymalnych wymiarów jakie powinien mieć obrazek. Jeśli jego szerokość jest większa niż 850 px, zostanie on automatycznie zmniejszony do takiego rozmiaru. Zalecamy jednak umieszczanie w ankiecie mniejszych obrazków, jako że zwiększa to komfort wypełniania. -
Jakie możliwości edycji wyglądu ankiety daje mi personalizacja skórki graficznej?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Personalizacja skórki pozwala na zmianę logotypu i kolorystyki Twojej ankiety. Możesz zmienić m.in kolor nagłówka, kolor pytań, kolor i tekst na przycisku Wyślij. Przykładowa ankieta ze zmienioną kolorystyką dostępna jest pod tym adresem. -
Chciałbym skorzystać z opcji osadzenia ankiety w zewnętrznej domenie. Jak to zrobić?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Konto Biznes
Po wykupieniu opcji zewnętrzna domena, na adres Twój e-mail zostaną wysłane dokładne instrukcje. Konieczne jest przygotowanie pożądanej domeny (np. ankieta.moja-firma.pl) oraz wydelegowanie jej na adres IP serwisu Ankietka.pl. Po wykonaniu tej czynności konfigurujemy odpowiednie ustawienia i powiadamy o zakończeniu operacji e-mailem. -
Nie dostałam e-maila z potwierdzeniem rejestracji
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić folder SPAM i jeśli wiadomość tam się znalazła, dodać adres powiadomienia@ankietka.pl do listy bezpiecznych nadawców. Jeśli nie ma wiadomości w tym folderze, proszę spróbować zalogować się na swoje konto i wybrać opcję ponownej wysyłki e-maila z linkiem aktywacyjnym. -
Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Do pierwszego zalogowania konieczne jest potwierdzenie rejestracji (w przypadku problemów sprawdź odpowiedź na pytanie poniżej). Jeśli nie jest to pierwsza rejestracja prosimy o uważne sprawdzenie wpisywanego adresu e-mail, zwracając uwagę na literówki. Jeśli hasło jest niepoprawne, skorzystaj z opcji "Przypomnienie hasła" i zaloguj się na nowe hasło, wygenerowane przez system i przesłane na Twój adres e-mail. -
Mam problem z polskimi znakami, kiedy otwieram wyeksportowane wyniki w Excelu.
Kategorie: Analiza wyników, Eksport
Poprawnym systemem kodowania przy otwieraniu plików z wyeksportowanymi wynikami jest Środkowoeuropejski (Windows) -
W jaki sposób usunąć konto z serwisu?
Kategorie: Ogólne
Należy wysłać prośbę o usnięcie konta z adresu e-mail na jaki to konto jest zarejestrowane, na adres kontakt@ankietka.pl. -
Ile ankiet mogę założyć w obrębie konta?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Nie ma limitu na ilość założonych ankiet na jednym koncie. -
Wyeksportowałam wyniki do Excela, ale wszystkie wyświetlają się w jednej kolumnie. Co zrobić?
Kategorie: Analiza wyników, Eksport
Po otwarciu pliku csv w Excelu zaznacz kolumnę A w której domyślnie znajdują się wszystkie wyniki, wybierz zakładkę Dane oraz Tekst jako kolumny. Oznacz typ danych źródłowych jako Rozdzielany i wybierz Przecinek jako ogranicznik. -
Czy Ankietka.pl pomoże mi przygotować lub ocenić kwestionariusz ankietowy pod kątem merytorycznym?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Oczywiście. Posiadamy w ofercie takie usługi. Możemy też na życzenie wprowadzić już stworzony kwestionariusz do systemu. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. -
Dodałem ankietę, ale jest ona niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet, poziom bezpieczeństwa musi być określony na niski a ankieta musi być na etapie "Zbieranie wyników" lub "Analiza wyników". -
Czy jest możliwe stworzenie ankiety w kilku wersjach językowych?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Planujemy dodanie tej funkcjonalności w przyszłości, ale na chwilę obecną jest ona niedostępna. -
Zakończyłem ankietę. Czy mogę ją ponownie aktywować?
Kategorie: Zbieranie wyników
Tak. Wystarczy kliknąć ponownie "Zbieraj wyniki" na ekranie Link do ankiety -
Moje konto jest ważne do 4.04. Czy to znaczy, że do godziny 24 dnia 4.04, czy godziny 24 dnia 3.04?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes
Konto ważne jest do końca dnia określonego jako data ważności, czyli np. dla 4.04 będzie to 24 4.04. -
Jak poprawnie zaimportować ściągnięte dane do SPSS?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes, Eksport
Eksport z serwisu Ankietka.pl to dwa pliki: syntax i baza danych. Należy otworzyć plik w programie SPSS plik syntax i wybrać polecenie Run -> All, po którym wygenerowany zostanie plik .sav. W przypadku wystąpienia błędu związanego z nieznalezionym plikiem bazy danych, należy w zmiennej NAME wpisać bezwględną ścieżkę pliku .dat. np. C:UsersAniaDesktopdata-1234.dat -
Zapłaciłam za konto. W jaki sposób zostanę powiadomiona o jego aktywacji?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
W momencie zaksięgowania płatności konto jest automatycznie aktywowane i wysyłana jest wiadomość e-mail z powiadomieniem. -
Na jakich zasadach można korzystać z okresu próbnego konta Premium, Biznes lub Enterprise?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Okres próbny
Konto próbne pozwala korzystać ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w tych kontach przez 14 dni. Jedynym ograniczeniem jest dostęp do 10 zebranych wyników we wszystkich ankietach na tym koncie. Po upływie 14 dni, ankiety na koncie zostają zamrożone (nie można ich wypełniać, edytować, analizować wyników) do momentu uiszczenia płatności. -
Czy mogę otrzymać fakturę za zakup konta?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Oczywiście. Wystarczy wybrać taką opcję na ekranie płatności za konto. Jeśli płacisz za pomocą systemu platnosci.pl faktura wysyłana jest na Twój e-mail automatycznie w momencie zaksięgowania płatności. Jeśli płacisz poprzez fakturę pro-forma, faktura vat wysyłana jest w ciągu 24 godzin. Na życzenie wysyłamy również faktury pocztą. -
Co zrobić aby moja ankieta nie była widoczna w Bazie Ankiet serwisu Ankietka.pl?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Aby ukryć ankietę ze strony, należy zaznaczyć co najmniej średni poziom bezpieczeństwa. -
Po kliknięciu w link do ankiety moi respondenci dostają informację, że zbieranie wyników w ankiecie zostało zakończone. Dlaczego?
Kategorie: Zbieranie wyników
Najprawdopodobniej ankieta ma status "Nieaktywna". Proszę przejść do strony Link do ankiety lub Podsumowanie i kliknąć "Zbieraj wyniki" -
Co zrobić, żeby moja ankieta pojawiła się na stronie głównej w cześci "Najciekawsze ankiety"?
Kategorie: Ogólne
Wystarczy stworzyć ciekawą ankietę :) Raz w tygodniu ze wszystkich ankiet z poziomem bezpieczeństwa "Niskie" wybierane są najciekawsze ankiety, które pojawiają się na stronie głównej Ankietka.pl -
Jak długo po zakończeniu ankietowania dana ankieta jest zapisana w serwisie? Czy tylko ja ją mogę usunąć?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Ankieta nie jest usuwana z serwisu o ile użytkownik nie dokona tego samodzielnie poprzez kliknięcie Usuń na stronie Moje ankiety. Wyjątkiem jest sytuacja w której administrator serwisu usuwa ankietę z powodu naruszenia regulaminu Ankietka.pl. -
Ktoś ewidentnie zażartował wypełniając moją ankietę i zaburzył w ten sposób wyniki. Czy jest możliwość usunięcia tego wypełnienia?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes
Usuwanie wybranych ankiet odbywa się z poziomu strony "Przeglądaj pojedyncze arkusze" w zakładce Wyniki. Ta funkcjonalność dostępna jest w koncie Premium lub Biznes. -
W jaki sposób mogę zabezpieczyć ankietę hasłem?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
W "Ustawieniach ankiety" w zakładce Twórz, należy wybrać wysoki poziom bezpieczeństwa i wpisać pożądane hasło. -
Czy do pytania lub odpowiedzi można dołączyć obrazek?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Konto Premium, Konto Biznes
Taka funkcjonalność dostępna jest w koncie Premium lub Biznes. Aby dodać obrazek do treści ankiety należy kliknąć w ikonkę slajdów przy dodatkowym opisie pytania lub przy odpowiedzi, a następnie w ikonkę drzewka. Obrazek może być dodany z dysku lub z internetu. -
Czy można zmienić kolejność pytań/stron w ankiecie?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Tak, istnieje taka możliwość. W zakładce Twórz/Pytania należy kliknąć Sortowanie pytań lub Sortowanie stron, a następnie "przeciągać" i "upuszczać" wybrane elementy w pożądane miejsce. -
Kilka osób wypełniło już ankietę, a ja zorientowałem się, że musze dokonać zmian w kwestionariuszu. Co zrobić?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Można bez problemu wprowadzić zmiany do aktywnej ankiety, nawet jeśli zostały zebrane odpowiedzi. Edycja treści pytań czy odpowiedzi nie wpływa w żaden sposób na wyniki. Jeśli dodane zostało nowe pytanie, zaliczane do wyników zbiorczych będą tylko te odpowiedzi, które pojawiły się po dodaniu pytania. Jeśli pytanie zostało usunięte, z wyników zbiorczych usunięte zostały także dotychczas udzielone na to pytanie odpowiedzi. -
Stworzyłem już ankietę i chcę zacząć zbierać wyniki. Jak tego dokonać?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
W zakładce Link do ankiety należy kliknąć "Zbieraj wyniki". -
Mam konto Premium ważne jeszcze przez 15 dni, ale potrzebuję wykupić konto Biznes. Ile dni będzie ważne moje konto Biznes po wykupieniu?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Po wykupieniu konta Biznes do jego okresu ważności zostaje doliczona proporcjona liczba dni pozostała w koncie Premium. Np. jeśli do końca konta Premium zostało 15 dni i wykupione zostało konto Biznes na dwa miesiące to całkowita liczba dni konta Biznes wyniesie 65 dni. -
Dostałem w e-mailu informację że konto Premium/Biznes zostało aktywowane/przedłużone, ale na swoim koncie nie widzę zmiany. Co robić?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Aby zobaczyć zmiany związane z przedłużeniem lub aktywacją konta należy się wylogować i ponownie zalogować do serwisu. -
Co się stanie z moimi ankietami i zebranymi wynikami po zakończeniu okresu ważności konta Premium/Biznes?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Po upływie okresu ważności płatnego konta jest ono zamrażane, a wszystkie prowadzone ankiety stają się nieaktywne. Ich wyniki nie są jednak usuwane i po kolejnym opłaceniu konta w przyszłości, cała zawartość wraz z kwestionariuszami, ich ustawieniami i wynikami jest ponownie dostępna. -
Przez pomyłkę nie utworzyłam nowej strony i przeklepałam kilka pytań na jednej. Czy jest szansa, aby teraz rozdzielić je?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Proszę dodać nową stronę, a następnie za pomocą mechanizmu sortowania pytań przenieść pytania na docelową stronę -
Moja ankieta jest niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo Niskie i przejść pozytywnie weryfikację jakości przez administratora. Weryfikacja następuje zwykle w ciągu 24 godzin o daty publikacji (kliknięcie Zbieraj Wyniki). Pozytywny wynik weryfikacji zależy od tematu ankiety (czy będzie interesujący dla wszystkich użytkowników Ankietka.pl), jej poprawności merytorycznej, metodologicznej i językowej. -
Na jaki adres powinienem wydelegować zewnętrzną domenę, by podpiąć do niej moją ankietę?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Aby usługa zewnętrznej domeny działała poprawnie konieczne jest wydelegowanie domeny na adres ankietka.pl, rekord typu CNAME. Po wydelegowaniu domeny prosimy o kontakt, a zespół Ankietka.pl dokończy konfigurację. Po zakończeniu procesu będzie można powiązać ankietę z nową domeną w ustawieniach konta w zakładce Domeny. -
Przez pomyłkę usunąłem pytanie/stronę ankiety/całą ankietę! Czy da się to jakoś cofnąć? Pomocy!
Kategorie: Tworzenie ankiety
Na szczęście operacja usuwania pytań, stron ankiety i całych ankiet jest odwracalna. Nie da się tego zrobić z poziomu interfejsu użytkownika, ale nasi specjaliści załatwiają takie rzeczy od ręki. Dlatego w takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem kontakt@ankietka.pl. Podaj tak dużo szczegółów na temat usuniętego elementu jak to tylko możliwe. To ułatwi pracę i przyspieszy cały proces. -
Przez pomyłkę usunąłem wypełniony arkusz/wyniki w swojej ankiecie! Czy da się to jakoś cofnąć? Pomocy!
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Na szczęście operacja usuwania wyników jest odwracalna. Nie da się tego zrobić z poziomu interfejsu użytkownika, ale nasi specjaliści załatwiają takie rzeczy od ręki. Dlatego w takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem kontakt@ankietka.pl. Jedynym ograniczeniem przywracania tych danych jest to, że przywracamy wszystkie usunięte wyniki. To znaczy, że jeżeli usunąłeś 5 arkuszy a tylko 2 z nich niechcący, to i tak przywrócimy wszystkie 5 sztuk. -
Jaka jest różnica pomiędzy tokenem jednorazowego użytku a wielorazowego użytku?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Jak sama nazwa wskazuje token jednorazowego użytku można użyć tylko raz do wypełnienia ankiety. Po wypełnieniu ankiety za pomocą takiego tokena powtórne wypełnienie ankiety jest niemożliwe. Natomiast w przypadku tokeny wielorazowego użytku, respondent ma możliwość powrócić do wcześniej wypełnionej ankiety celem zmiany niektórych odpowiedzi. -
Na liście adresów e-mail do wysyłki zaproszeń, obok adresu e-mail pojawia się następujący status: "Adresat zablokował możliwość otrzymywania zaproszeń z systemu Ankietka.pl.". Co to właściwie znaczy?
Kategorie: Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Ten status oznacza, że osoba o podanym adresie e-mail zrezygnowała z otrzymywania zaproszeń do wypełnienia ankiety. Mogło to mieć miejsce podczas bieżącej wysyłki zaproszeń lub przy okazji poprzednich wysyłek. Dotyczy to wysyłek wszystkich użytkowników serwisu Ankietka.pl. Więcej informacji na ten temat opisaliśmy na naszym blogu -
Na jakiego typu pytaniach mogę zdefiniować kwotę respondentów?
Kwoty można definiować wyłącznie na bazie pytań jednokrotnego wyboru. -
Samoistnie usunęły mi się ustawienia ankiety dotyczące losowania kolejności stron. Co jest tego przyczyną?
Kategorie: Tworzenie ankiety
Najprawdopodobniej w ankiecie zostały naniesione zmiany takie jak usuwanie strony lub sortowanie stron. W takiej sytuacji ustawienia losowania są kasowane, ponieważ nie dotyczą tego samego zakresu stron.