Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Kontakty/respondenci
-
Wyeksportowałem listę tokenów, ale w Excelu niektóre tokeny pojawiają się jako np. 7,50E+17
Kategorie: Konto Biznes, Kontakty/respondenci, Eksport
Program Excel automatycznie konwertuje niektóre ciągi znaków na format "Naukowe". Aby zachować pewnoć, że wszystkie tokeny wyświetlą się poprawnie, należy w 3 kroku kreatora zmieniającego tekst na kolumny wybrać kolumnę z tokenami oznaczyć ją jako Tekst. -
Moja ankieta jest niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo Niskie i przejść pozytywnie weryfikację jakości przez administratora. Weryfikacja następuje zwykle w ciągu 24 godzin o daty publikacji (kliknięcie Zbieraj Wyniki). Pozytywny wynik weryfikacji zależy od tematu ankiety (czy będzie interesujący dla wszystkich użytkowników Ankietka.pl), jej poprawności merytorycznej, metodologicznej i językowej. -
Na liście adresów e-mail do wysyłki zaproszeń, obok adresu e-mail pojawia się następujący status: "Adresat zablokował możliwość otrzymywania zaproszeń z systemu Ankietka.pl.". Co to właściwie znaczy?
Kategorie: Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Ten status oznacza, że osoba o podanym adresie e-mail zrezygnowała z otrzymywania zaproszeń do wypełnienia ankiety. Mogło to mieć miejsce podczas bieżącej wysyłki zaproszeń lub przy okazji poprzednich wysyłek. Dotyczy to wysyłek wszystkich użytkowników serwisu Ankietka.pl. Więcej informacji na ten temat opisaliśmy na naszym blogu