Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Logowanie/rejestracja
-
Nie dostałam e-maila z potwierdzeniem rejestracji
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić folder SPAM i jeśli wiadomość tam się znalazła, dodać adres powiadomienia@ankietka.pl do listy bezpiecznych nadawców. Jeśli nie ma wiadomości w tym folderze, proszę spróbować zalogować się na swoje konto i wybrać opcję ponownej wysyłki e-maila z linkiem aktywacyjnym. -
Wpisuje dobry login i hasło, a mimo tego nie mogę się zalogować. Nie pomaga nawet skorzystanie z opcji Zapomniałem hasła, bo nowe hasło też nie działa. Co robić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić czy przeglądarka ma włączoną obsługę Cookies. Ze względów bezpieczeństwa jest to niezbędne do zalogowania się. Sytuacja może być również spowodowana brakiem aktywacji konta po zarejestrowaniu. Po wypełnieniu danych rejestracyjnych do nowego użytkownika wysyłany jest mail zawierający link aktywacyjny, który należy kliknąć w celu aktywowania konta. Jeżeli pomimo kilku prób i sprawdzeniu folderu SPAM e-mail nadal nie dochodzi, prosimy o kontakt. -
Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Do pierwszego zalogowania konieczne jest potwierdzenie rejestracji (w przypadku problemów sprawdź odpowiedź na pytanie poniżej). Jeśli nie jest to pierwsza rejestracja prosimy o uważne sprawdzenie wpisywanego adresu e-mail, zwracając uwagę na literówki. Jeśli hasło jest niepoprawne, skorzystaj z opcji "Przypomnienie hasła" i zaloguj się na nowe hasło, wygenerowane przez system i przesłane na Twój adres e-mail.