Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Konto Premium
-
Jak poprawnie zaimportować ściągnięte dane do SPSS?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes, Eksport
Eksport z serwisu Ankietka.pl to dwa pliki: syntax i baza danych. Należy otworzyć plik w programie SPSS plik syntax i wybrać polecenie Run -> All, po którym wygenerowany zostanie plik .sav. W przypadku wystąpienia błędu związanego z nieznalezionym plikiem bazy danych, należy w zmiennej NAME wpisać bezwględną ścieżkę pliku .dat. np. C:UsersAniaDesktopdata-1234.dat -
Zapłaciłem za konto Premium/Biznes/Enterprise. Ile będę czekać na aktywację?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
W przypadku opłaty za pośrednictwem serwisu platnosci.pl czas oczekiwania na aktywację uzależniony jest od potwierdzenia płatności pomiędzy bankiem z którego dokonywana była płatność, a serwisem platnosci.pl i wynosi od kilku sekund do kilku dni. Aktywacja dokonywana jest automatycznie w momencie potwierdzenia.
Poniżej tabela przybliżonych czasów realizacji:
VISA i MasterCard realizacja w ciągu kilku minut mTransfer realizacja w ciągu kilku minut MultiTransfer realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Inteligo realizacja w ciągu kilku minut Przelew24 realizacja w ciągu kilku minut Płacę z iPKO realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Alior Sync realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Alior Bank realizacja w ciągu kilku minut Płać z Nordea realizacja w ciągu kilku minut Pekao24Przelew realizacja w ciągu kilku minut Przelew Online Crédit Agricole realizacja w ciągu kilku minut Przelew z Millennium realizacja w ciągu kilku minut Przelew z MeritumBank realizacja w ciągu kilku minut Płać z ING realizacja w ciągu kilku minut Płacę z Citi Handlowy realizacja w ciągu kilku minut Podkarpacki Bank Spółdzielczybr(PBS Bank) realizacja w ciągu kilku minut Paylink Idea realizacja w ciągu kilku minut EuroBank Płatność Online realizacja w ciągu kilku minut w godz. 5.00 - 23.00 Przelew z BPH realizacja w godz. 7.00 - 21.00 w dni robocze Przelew z GetinBank realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Raiffeisen realizacja od 7.00 - 22.00 Przelew z Polbanku realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Kredyt Banku realizacja w godz. 6.00 - 22.00 w dni robocze Przelew z BGŻ realizacja w godz. 8.00 - 21.00 w dni robocze Przelew z Deutsche Banku realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Bankiem Pocztowym realizacja w godz. 8.00 - 18.00 w dni robocze Poczta Polska/pozostałe banki realizacja po otrzymaniu środków na rachunek bankowy Płać z BOŚ realizacja w ciągu kilku minut
W przypadku płatności za pomocą faktury pro-forma, konto aktywowane jest w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na konto Ankietka.pl. -
Dostałem w e-mailu informację że konto Premium/Biznes zostało aktywowane/przedłużone, ale na swoim koncie nie widzę zmiany. Co robić?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Aby zobaczyć zmiany związane z przedłużeniem lub aktywacją konta należy się wylogować i ponownie zalogować do serwisu. -
Na jakich zasadach można korzystać z okresu próbnego konta Premium, Biznes lub Enterprise?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Okres próbny
Konto próbne pozwala korzystać ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w tych kontach przez 14 dni. Jedynym ograniczeniem jest dostęp do 10 zebranych wyników we wszystkich ankietach na tym koncie. Po upływie 14 dni, ankiety na koncie zostają zamrożone (nie można ich wypełniać, edytować, analizować wyników) do momentu uiszczenia płatności. -
Co się stanie z moimi ankietami i zebranymi wynikami po zakończeniu okresu ważności konta Premium/Biznes?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Po upływie okresu ważności płatnego konta jest ono zamrażane, a wszystkie prowadzone ankiety stają się nieaktywne. Ich wyniki nie są jednak usuwane i po kolejnym opłaceniu konta w przyszłości, cała zawartość wraz z kwestionariuszami, ich ustawieniami i wynikami jest ponownie dostępna. -
Czy jeśli założyłam konto Standard mogę przejść na wyższe konto tj. Premium lub Biznes?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes
Tak. Na wyższe konto można przejść w każdej chwili. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w ustawieniach konta. -
Moje konto jest ważne do 4.04. Czy to znaczy, że do godziny 24 dnia 4.04, czy godziny 24 dnia 3.04?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes
Konto ważne jest do końca dnia określonego jako data ważności, czyli np. dla 4.04 będzie to 24 4.04. -
Mam konto Premium ważne jeszcze przez 15 dni, ale potrzebuję wykupić konto Biznes. Ile dni będzie ważne moje konto Biznes po wykupieniu?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Po wykupieniu konta Biznes do jego okresu ważności zostaje doliczona proporcjona liczba dni pozostała w koncie Premium. Np. jeśli do końca konta Premium zostało 15 dni i wykupione zostało konto Biznes na dwa miesiące to całkowita liczba dni konta Biznes wyniesie 65 dni. -
Mam konto Premium (Biznes) czy mogę przejść na konto Standard (Premium)?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes
Niestety nie ma możliwości przejścia na niższe konto. -
Chciałbym dokonać bardziej zaawansowanej analizy zebranych odpowiedzi. Czy istnieje możliwość filtrowania wyników pod kątem np. tylko odpowiedzi kobiet?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes
W koncie Premium i Biznes jest możliwość filtrowania wyników według dowolnych kryteriów. Aby skorzystać z tej opcji należy w zakładce Analizuj, na stronie Wyniki kliknąć "Filtrowanie wyników" i oznaczyć odpowiedzi, które stanowić będą pożądany filtr. -
Ktoś ewidentnie zażartował wypełniając moją ankietę i zaburzył w ten sposób wyniki. Czy jest możliwość usunięcia tego wypełnienia?
Kategorie: Analiza wyników, Konto Premium, Konto Biznes
Usuwanie wybranych ankiet odbywa się z poziomu strony "Przeglądaj pojedyncze arkusze" w zakładce Wyniki. Ta funkcjonalność dostępna jest w koncie Premium lub Biznes. -
Zapłaciłam za konto. W jaki sposób zostanę powiadomiona o jego aktywacji?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
W momencie zaksięgowania płatności konto jest automatycznie aktywowane i wysyłana jest wiadomość e-mail z powiadomieniem. -
Czy mogę otrzymać fakturę za zakup konta?
Kategorie: Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Oczywiście. Wystarczy wybrać taką opcję na ekranie płatności za konto. Jeśli płacisz za pomocą systemu platnosci.pl faktura wysyłana jest na Twój e-mail automatycznie w momencie zaksięgowania płatności. Jeśli płacisz poprzez fakturę pro-forma, faktura vat wysyłana jest w ciągu 24 godzin. Na życzenie wysyłamy również faktury pocztą. -
Czy do pytania lub odpowiedzi można dołączyć obrazek?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Konto Premium, Konto Biznes
Taka funkcjonalność dostępna jest w koncie Premium lub Biznes. Aby dodać obrazek do treści ankiety należy kliknąć w ikonkę slajdów przy dodatkowym opisie pytania lub przy odpowiedzi, a następnie w ikonkę drzewka. Obrazek może być dodany z dysku lub z internetu.