Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Zbieranie wyników
-
Moja ankieta jest niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo Niskie i przejść pozytywnie weryfikację jakości przez administratora. Weryfikacja następuje zwykle w ciągu 24 godzin o daty publikacji (kliknięcie Zbieraj Wyniki). Pozytywny wynik weryfikacji zależy od tematu ankiety (czy będzie interesujący dla wszystkich użytkowników Ankietka.pl), jej poprawności merytorycznej, metodologicznej i językowej. -
Na liście adresów e-mail do wysyłki zaproszeń, obok adresu e-mail pojawia się następujący status: "Adresat zablokował możliwość otrzymywania zaproszeń z systemu Ankietka.pl.". Co to właściwie znaczy?
Kategorie: Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Ten status oznacza, że osoba o podanym adresie e-mail zrezygnowała z otrzymywania zaproszeń do wypełnienia ankiety. Mogło to mieć miejsce podczas bieżącej wysyłki zaproszeń lub przy okazji poprzednich wysyłek. Dotyczy to wysyłek wszystkich użytkowników serwisu Ankietka.pl. Więcej informacji na ten temat opisaliśmy na naszym blogu -
Dlaczego w zakładce analizuj widzę, że uzbierałem 50 odpowiedzi a ankietka.pl pokazuje mi tylko 30 wypełnień mojej ankiety? Posiadam konto Standard
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Analiza wyników
Dzieje się tak dlatego, że w koncie Standard istnieje ograniczenie, które pozwala na wgląd to pierwszych 30-tu odpowiedzi. Pozostałe 20 wypełnień jest bezpiecznie ukryte w bazie danych. Aby uzyskać dostęp do wszystkich wypełnień należy wykpić dostęp do konta Premium, na którym nie ma limitów zebranych wypełnień. -
Wiem, że moja ankieta została już co najmniej raz wypełniona, natomiast w wynikach zbiorczych wciąż widzę liczbę wypełnień 0.
Kategorie: Zbieranie wyników
W koncie Standard wyniki zbiorcze odświeżane są co 6 godzin. Podgląd w czasie rzeczywistym dostępny jest w kontach Premium i Biznes. -
Otrzymuję informację od znajomych, że link do mojej ankiety jest nieprawidłowy i ankieta nie wyświetla się, pomimo że wcześniej działała.
Kategorie: Zbieranie wyników
Każda zmiana tytułu ankiety powoduję zmianę linku pod którym dostępna jest ankieta. W takim przypadku należy przywrócić poprzedni tytuł lub rozesłać nowy link do ankiety. -
Po kliknięciu w link do ankiety moi respondenci dostają informację, że zbieranie wyników w ankiecie zostało zakończone. Dlaczego?
Kategorie: Zbieranie wyników
Najprawdopodobniej ankieta ma status "Nieaktywna". Proszę przejść do strony Link do ankiety lub Podsumowanie i kliknąć "Zbieraj wyniki" -
Zakończyłem ankietę. Czy mogę ją ponownie aktywować?
Kategorie: Zbieranie wyników
Tak. Wystarczy kliknąć ponownie "Zbieraj wyniki" na ekranie Link do ankiety -
Stworzyłem ankietę, ale nie widzę jej jak do tej pory w Bazie Ankiet. Kiedy się tam pojawi?
Kategorie: Zbieranie wyników
Aby ankieta pojawiła się w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo niskie i nie może być na etapie Tworzenie ankiety (wymagane pierwsze kliknięcie w Aktywuj na ekranie Link do ankiety). -
Stworzyłem już ankietę i chcę zacząć zbierać wyniki. Jak tego dokonać?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
W zakładce Link do ankiety należy kliknąć "Zbieraj wyniki". -
Dodałem ankietę, ale jest ona niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet, poziom bezpieczeństwa musi być określony na niski a ankieta musi być na etapie "Zbieranie wyników" lub "Analiza wyników". -
W jaki sposób mogę zabezpieczyć ankietę hasłem?
Kategorie: Tworzenie ankiety, Zbieranie wyników
W "Ustawieniach ankiety" w zakładce Twórz, należy wybrać wysoki poziom bezpieczeństwa i wpisać pożądane hasło.