Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań w podziale na kategorie. Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Jeśli nie znalazłeś/aś rozwiązania swojego problemu skontaktuj się z nami.
Kategoria: Ogólne
-
Co się stanie z moimi ankietami i zebranymi wynikami po zakończeniu okresu ważności konta Premium/Biznes?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes, Płatnosci
Po upływie okresu ważności płatnego konta jest ono zamrażane, a wszystkie prowadzone ankiety stają się nieaktywne. Ich wyniki nie są jednak usuwane i po kolejnym opłaceniu konta w przyszłości, cała zawartość wraz z kwestionariuszami, ich ustawieniami i wynikami jest ponownie dostępna. -
Przez pomyłkę nie utworzyłam nowej strony i przeklepałam kilka pytań na jednej. Czy jest szansa, aby teraz rozdzielić je?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Proszę dodać nową stronę, a następnie za pomocą mechanizmu sortowania pytań przenieść pytania na docelową stronę -
Moja ankieta jest niewidoczna w Bazie Ankiet. Dlaczego?
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Kontakty/respondenci
Aby ankieta była widoczna w Bazie Ankiet musi mieć ustawione bezpieczeństwo Niskie i przejść pozytywnie weryfikację jakości przez administratora. Weryfikacja następuje zwykle w ciągu 24 godzin o daty publikacji (kliknięcie Zbieraj Wyniki). Pozytywny wynik weryfikacji zależy od tematu ankiety (czy będzie interesujący dla wszystkich użytkowników Ankietka.pl), jej poprawności merytorycznej, metodologicznej i językowej. -
Na jaki adres powinienem wydelegować zewnętrzną domenę, by podpiąć do niej moją ankietę?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Aby usługa zewnętrznej domeny działała poprawnie konieczne jest wydelegowanie domeny na adres ankietka.pl, rekord typu CNAME. Po wydelegowaniu domeny prosimy o kontakt, a zespół Ankietka.pl dokończy konfigurację. Po zakończeniu procesu będzie można powiązać ankietę z nową domeną w ustawieniach konta w zakładce Domeny. -
Przez pomyłkę usunąłem wypełniony arkusz/wyniki w swojej ankiecie! Czy da się to jakoś cofnąć? Pomocy!
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Na szczęście operacja usuwania wyników jest odwracalna. Nie da się tego zrobić z poziomu interfejsu użytkownika, ale nasi specjaliści załatwiają takie rzeczy od ręki. Dlatego w takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem kontakt@ankietka.pl. Jedynym ograniczeniem przywracania tych danych jest to, że przywracamy wszystkie usunięte wyniki. To znaczy, że jeżeli usunąłeś 5 arkuszy a tylko 2 z nich niechcący, to i tak przywrócimy wszystkie 5 sztuk. -
Jaka jest różnica pomiędzy tokenem jednorazowego użytku a wielorazowego użytku?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Jak sama nazwa wskazuje token jednorazowego użytku można użyć tylko raz do wypełnienia ankiety. Po wypełnieniu ankiety za pomocą takiego tokena powtórne wypełnienie ankiety jest niemożliwe. Natomiast w przypadku tokeny wielorazowego użytku, respondent ma możliwość powrócić do wcześniej wypełnionej ankiety celem zmiany niektórych odpowiedzi. -
Co się stanie jeżeli przekroczę limit wypełnień na koncie standard?
Kategorie: Ogólne, Analiza wyników
Limit 30-stu wypełnień na koncie standard oznacza, że użytkownik ma wgląd do takiej liczby wypełnień. Nie oznacza to, że ankieta zostanie zakończona i nikt więcej nie będzie jej mógł wypełnić. Po przekroczeniu tego limitu ankieta nadal będzie aktywna i każdy kto będzie chciał będzie ją mógł wypełnić. Natomiast autor ankiety będzie miał wgląd tylko do pierwszych 30-stu wypełnień. Aby uzyskać dostęp do wszystkich odpowiedzi należy wykupić konto Premium. -
Dlaczego w zakładce analizuj widzę, że uzbierałem 50 odpowiedzi a ankietka.pl pokazuje mi tylko 30 wypełnień mojej ankiety? Posiadam konto Standard
Kategorie: Ogólne, Zbieranie wyników, Analiza wyników
Dzieje się tak dlatego, że w koncie Standard istnieje ograniczenie, które pozwala na wgląd to pierwszych 30-tu odpowiedzi. Pozostałe 20 wypełnień jest bezpiecznie ukryte w bazie danych. Aby uzyskać dostęp do wszystkich wypełnień należy wykpić dostęp do konta Premium, na którym nie ma limitów zebranych wypełnień. -
Ile ankiet mogę założyć w obrębie konta?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Nie ma limitu na ilość założonych ankiet na jednym koncie. -
Nie dostałam e-maila z potwierdzeniem rejestracji
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić folder SPAM i jeśli wiadomość tam się znalazła, dodać adres powiadomienia@ankietka.pl do listy bezpiecznych nadawców. Jeśli nie ma wiadomości w tym folderze, proszę spróbować zalogować się na swoje konto i wybrać opcję ponownej wysyłki e-maila z linkiem aktywacyjnym. -
Mam konto Premium (Biznes) czy mogę przejść na konto Standard (Premium)?
Kategorie: Ogólne, Konto Premium, Konto Biznes
Niestety nie ma możliwości przejścia na niższe konto. -
Co zrobić, żeby moja ankieta pojawiła się na stronie głównej w cześci "Najciekawsze ankiety"?
Kategorie: Ogólne
Wystarczy stworzyć ciekawą ankietę :) Raz w tygodniu ze wszystkich ankiet z poziomem bezpieczeństwa "Niskie" wybierane są najciekawsze ankiety, które pojawiają się na stronie głównej Ankietka.pl -
Czy Ankietka.pl pomoże mi przygotować lub ocenić kwestionariusz ankietowy pod kątem merytorycznym?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Oczywiście. Posiadamy w ofercie takie usługi. Możemy też na życzenie wprowadzić już stworzony kwestionariusz do systemu. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. -
Wpisuje dobry login i hasło, a mimo tego nie mogę się zalogować. Nie pomaga nawet skorzystanie z opcji Zapomniałem hasła, bo nowe hasło też nie działa. Co robić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Proszę sprawdzić czy przeglądarka ma włączoną obsługę Cookies. Ze względów bezpieczeństwa jest to niezbędne do zalogowania się. Sytuacja może być również spowodowana brakiem aktywacji konta po zarejestrowaniu. Po wypełnieniu danych rejestracyjnych do nowego użytkownika wysyłany jest mail zawierający link aktywacyjny, który należy kliknąć w celu aktywowania konta. Jeżeli pomimo kilku prób i sprawdzeniu folderu SPAM e-mail nadal nie dochodzi, prosimy o kontakt. -
W jaki sposób usunąć konto z serwisu?
Kategorie: Ogólne
Należy wysłać prośbę o usnięcie konta z adresu e-mail na jaki to konto jest zarejestrowane, na adres kontakt@ankietka.pl. -
Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Kategorie: Ogólne, Logowanie/rejestracja
Do pierwszego zalogowania konieczne jest potwierdzenie rejestracji (w przypadku problemów sprawdź odpowiedź na pytanie poniżej). Jeśli nie jest to pierwsza rejestracja prosimy o uważne sprawdzenie wpisywanego adresu e-mail, zwracając uwagę na literówki. Jeśli hasło jest niepoprawne, skorzystaj z opcji "Przypomnienie hasła" i zaloguj się na nowe hasło, wygenerowane przez system i przesłane na Twój adres e-mail. -
Jak długo po zakończeniu ankietowania dana ankieta jest zapisana w serwisie? Czy tylko ja ją mogę usunąć?
Kategorie: Ogólne, Tworzenie ankiety
Ankieta nie jest usuwana z serwisu o ile użytkownik nie dokona tego samodzielnie poprzez kliknięcie Usuń na stronie Moje ankiety. Wyjątkiem jest sytuacja w której administrator serwisu usuwa ankietę z powodu naruszenia regulaminu Ankietka.pl.